Tiden går fort.

Oj det va vist ett tag sen jag skrev.
Jaja saker och tin förändras och jag har inte lika mycket tid med datorn mer som innan.
Sitter väldigt sällan vid datorn..nu mera har jag ju min mobil och där finns ju allt =)

Jag och Linus har bestämmt oss för ett mål och klara vi de då så blir de thailand kanske till höster/vintern. =)
Jaja ni ska inte ha ut några förväntingar men jag vill verkligen gå ner 20kg och de kommer jag göra med hjälp att världens underbaraste och snällaste kille man kan ha..viserligen har vi våra stunder då man skulle kunna tro att vi har varit GIFTA i flera år ;) haha

nu nu ska jag gå rakt på sak..!!
Nu har jag verkligen inte tid att skriva mer..
jag tvättar och städar här hemma och i morgon blir de jobb =)

Till helgen kommer Gudmors älskling och vi ska på en liten utflykt på lördag.
ska bli mysigt att ha My här!!
saknar hon så..

//Elena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0