Saknar han <3

Jag vet varken ut eller in nu.
känner mig bara så sjukt förvirrad!!
jag orka inte mer. trött på allt och alla som bara klagar.

Går inte en dag utan att jag saknar dig.!!
Jag försöker inte tänka men blir hela tiden påmind om alla roliga stunder
vi har haft och allt kul vi gjorde i sommar med varandra. Fy va jag saknar dig!! :(



Alla bara sviker...Man vet verkligen vem som är ens riktiga vänner!
Vänner kan man aldrig får förmycket av.. <3
Jag vill att mina vänner ska lite på mig. är så trött på att behöva välja vem
jag ska vara med bara för att vissa av mina vänner inte tycker om varandra.
varför kan bara ingen förstå mig? förstå att jag är i en svår tid nu. jag orka snart inte mer.
orka snart inte något..bry mig inte på något i heller. jag är helt enkelt trött på alla jost nu!!
Vill bara vara för mig själv ett tag. Man ska tänka på de man har! en annan dag kan de vara försent!!

//Elen@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0