Äntligen HÖST!!!


Börja med att skriva att jag är sjukskriven veckan ut..Jippi skönt som fan!!
Tog en tur mig min Underbara Vän frida och lilla mattias på nova lund :)
Vi hade super mysigt..

07:15 ringde de på min dörr i morse och där stog en Engelsk,kille som skulle bytta alla golv i hela lägenheten nice. och nu är allt klart..riktigt skönt och bra blev de :) så nu är hela köket klart. målning,golv. nu ska bara dom nya möblerna på plats =) Sovrummet är inte målat än men ska på börja de om 2 veckor..ska bli skönt att få allt klart här hemma.. sen ska ju mitt sovrum inhandlas. sängstumme och byrå och lite småsaker ;) sen e de klart.

Nu ska jag ta ett bad för att sen ta bussen in till Lund C och träffa Ulrika och hennes son.. =)
På kvällen blir de bio..vi ska se Dumma mej. haha eller va den nu heter :P

Hörs senare.. hejsvejs =)



Mattias helt Underbar! <3 snart 5månader =)

Kommentarer
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

Vilken fin bild du fick på lillprinsen! måste skicka till mig :D,



tack själv för en bra dag :D <3

2010-10-05 @ 14:54:41
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0