Upp och ner

Usch va jag är trött på allt..!!
jag är inte mig själv alls längre..vad har hänt med den glada goa Elena?
Det gör ont hela tiden och jag kan inte sluta tänka..Fan..=(

Jaja i morgon ska man simma igen.. så skönt när man väl har gjort de ju..
Det bästa av allt är att man kanske kommer ner i sina gamla favoritbyxor snart..

Inget godis ingen cola..
Nu är de bara simma och gymmet som gäller..
okej jobbet finns ju med men de e ja så jävla trött på..
Fundera på att söka in igen.. till väktarskolan..
är riktigt sugen på att visa va jag går för..
Känner mig taggad..

Teori pluggande...jajamensan..=)
Nu går allt framåt låt inte mitt liv rasssssa igen..
finns ändå en liten bittt av mig som saknas och de tror jag alla förstår. och alla vet om..
Övningsköra med pappa =)
Allt är snart klart i lägenheten..

Köket klart
sovrummet klart och vardagsrummet kommer nu om 2veckor..
hallen blir de i helgen som kommer =)

My va även här hos mig i helgen..jag bara älskar den ungen mer än något annat..
hon betyder allt för mig! utan my går jag under helt..vill aldrig förlora hon mitt lilla troll..
Du vet att jag älskar dig!!! <3


Kommentarer
Postat av: Viveka Nilsson

Hej kära Elena!

Det jag att du gör hon är helt underbar det lilla trollet,jag älskar md henne så mycket, Fin bild.

Ha det underbart bra !

Kram Viveka (MYS mormor)

2010-11-17 @ 09:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0